تعدی


پیامبری که رسالتش را گم کرده باشد ، در خیابان ها تف هم نثارش نمی شود .

21 نظر:

unborn گفت...

آری...


نظرت خیلی باحال بود...گوله نمکیا...

دون ژوان گفت...

خیلی نامردی. چرا نگفتی میای اینجا.

ناشناس گفت...

@ unborn : نظر تو خیلی جالب تره .. عوض پست برای نظر من ، نظر میدی ((:

ناشناس گفت...

@ دون ژوان : می دونم چه مارمولکی هستی .. پیدا می کنی خودت

کوریون گفت...

تف به درد رسالت نمی خورد ، پیامبر به درد خیابان ها ..
-
یا موکا!
یا دِد یکی دیگه اس؟ :-؟

ناشناس گفت...

می خوره یا کوریون !
-
آره .. 2 نفریم

سحر گفت...

اوهوم...
خبر خوش یا موکا....
خبــــــــــر خوش!

ناشناس گفت...

سحر ، سحر ..سحر کامنتمو پاک کردی سحر ((: سحر متاسفم برات سحر

سحر گفت...

من کجا پاک کردم؟
تو خصوصی گذاشتی موکا ...موکا...
باور کن....
چرا پاک کنم؟
اونم کامنت شما رو؟

ناشناس گفت...

بیخیال سحر . سحر بیخیال سحر

کوریون گفت...

پست بعدی رو خوندم ، از اونجا کهماخوذ به حیا هستم و شرم حضور امانم نداد ، اومدم واسه پست خودت کامنت گذاشتم ، اینسان خجالتی که مائیم! :دی

ناشناس گفت...

بمیرم برات ... چقدر تو خجالتی هستی کوریون ((:
پاشو بیا تبریز دو پیک عرق بزنیم تو شعر بخونی .. من تخمه بشکونم برات کف بزنم :دی

کوریون گفت...

نخیر لازم نکرده!
یهو از این پان ترکیسم ها از آب در میای به پیک دوم نرسیده چاقو چاقومون می کنی :دی
قالب اون وبلاگ اشکال از کدش نیست ، از server آپلود فایل هاشه که الان ممکنه down شده باشه ، درست میشه تا چند وقت دیگه ، نگران نباش یا شیرکاکائو میدون امام حسین! :))

ناشناس گفت...

((= باشه .. ((: ترک نیستم یا کوریون ! زبونتو گاز بگیر ((:

کوریون گفت...

منم نژاد پرست نیستم ،یهوا جون عزیزم فقط! :دی

کوریون گفت...

دورت بگردم آب هویچ درگاه ما ..
باز دچار آن رگ پنهان اسب ها شدی؟ :))
بنویس ..
آرومت می کنه یا موکا جانا ..بنویس

ناشناس گفت...

((: اسب ؟! ((=
سرویس پس این فروشتو عشقه ((:
مخلصم

کوریون گفت...

یاموکا!
کلی پول دامین دادیم ، لینک ما رو تصحیح کن!
بعدش هم ، من فقط واسه تو کامنت میذارم ، گرچه پست های اون یکی نویسنده واقعا قشنگه!

ناشناس گفت...

بابا دامیــــــــــن ! :دی
من که چیزی نمی نویسم اواخر ..

کوریون گفت...

یا موکا!
ننویسی نمی نویسم :(

ناشناس گفت...

می نویسم یا کوریون ! چشم .. می نویسم !
مخلصم ...